Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 17. september 2013

TH tag september

Nå har jeg lagd min tag til  Tim Holtz 12 tags of 2013 - September
Skikkelig gøy å prøve på de forskjellige teknikkene og like gøy å se de mange forskjellige resultatene også.
Deltar også hos:
Papirdokkene #51 september - stempel på en kreativ måte


Manilla tag #8
Distress ink:  picket raspberry, black soot og frayed burlap.
Distress stain: picket raspberry, picket fence, wild honey og peacock feathers.
Distress markers: picket fence og black soot.
Hvit gesso
Bånd - WOC
Stempel - TH
Stenciler - TH og Panduro
Stickers ord - Prima
Hjemmelagd anheng
Brosje - Notabene

Ha en fin blåsbortdag :)

6 kommentarer:

Connie sa...

Så stilig :)
Klem Connie

Pinklady 68 sa...

En lekker tag Bodil! Stilig effekt og flott layout:-)

Ha en fin kveld!
Klem Laila.

Sissel sa...

Stilig tag.
Klem Sissel

Hos Egebjerg sa...

Flot tag du har lavet.
Klem Leila

Tone K. sa...

Åhh, knalltøff ! :) Så stilig !
Nydelige, tøffe og spreke farger og flotte detaljer. stilig bakgrunn også :)

Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min. Setter veldig pris på det :)

Ønsker deg en fin-fin dag videre :)

Eva Marie sa...

Stilig og tøff ♥
Moro med disse tagene,jeg lurer på om jeg ikke skal prøve meg litt jeg også.
Takk for at du deltar hos Papirdokkene
klem :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails