Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 19. september 2013

Art Journal - life

Jeg satt her en kveld og hadde kommet i gang med å lage julekort, så fikk jeg plutselig lyst til å lage en side i  artjournalen min :) Ble noe helt annet enn jul dette ja :)
Deltar hos:
Papirdokkene #51 September - stempel brukt på en kreativ måte


Stempler, stencil og ink spray - Dylusions
Archival ink jet black
Svart tusj og hvit penn
Licuid pearl 

Ha en riktig fin høstdag ♥

4 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Såååå stilig !!!!!!!!!!!!!!|
Vannvittig flott..

Klem fra Kaia

Anne-Eddie sa...

Knalltøff! Lekre farger og veldig flott!! Klem fra Anne-Eddie ;)

Sissel sa...

Kjemeptøff.
Klem Sissel

Bente Fagerberg sa...

En sånn annerledes og kreativ AJ side. Kan riktig se så morro dette var!! Har ärlig talt aldrig prövd meg på AJ, men det lokker!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails