Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 25. april 2012

Snø er gøy og pakke i posten er gøy!!!!!

Snø er gøy, om vinteren vel og merke :)
Her er en LO med bilder av min eldste, da han var to år og lekte ute i snøen.
Scrappet denne til helgescrappen sist helg, oppgaven var minst 4 bilder.


Kartong - Bazzill og DCWV
Mønsterark - DCWV
Snøstjerner og bokstaver - QK dies
Brads, runde, piler og ape - Nille
Bling - Kort &Godt
Halvperler - Notabene
Hvit penn

-------------------

Det kom pakke i posten i går og jeg er nå en lykkelig eier av dette :)
Gleder meg til å teste ut de sprayene og se hvordan fargene blir.
Døgnet har snart ikke nok timer her hos meg, det er så mye jeg har lyst til å gjøre.


Ønsker alle en riktig fin dag :)

8 kommentarer:

Gitte sa...

Flot layout.
Sikke en lækker pakke har været med til dig.

Anne sa...

Så flott side, herlige bilder og så fine farger. :)

Anne-Eddie sa...

Fin albumside!! Masse herlig utstyr, klar til bruk! Om bare døgnet hadde nok timer.... Klem fra Anne-Eddie ;D

Mona Evy sa...

Kjempe flott side!

Bettina L. sa...

For en stilig snø LO. Lekker bruk av perler, snøfnugg og bokstaver. Masse lekkert fu har fått i posten og ser jeg. Ha en flott kveld. Klem

Berit sa...

Så mye lekkert du har laget i det siste!!
Denne LOen er bare nydelig. Du er såå produktiv og kreativ!
Klem, Berit

Aquarell sa...

Masse flott du har laget i det siste . :-)
Flott pakke også, morsomt å få sånne i posten.
Ha en fortsatt fin dag. Klem!

Lenas kort sa...

WOW! Her var det jammen mye kult å leke med :-) Du skulle ha vert på kurs med denne dama! Jeg overvar demon hennes på Bikuben.Hun var ett fyrverkeri av ei dame! :-) Syns noen sa att hun skulle holde kurs på Bikuben seinere. Det måtte vert noe for deg :-) Ha en flott fridag :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails