Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 2. april 2012

Fullfør kunstverket

Jeg fikk scrappet en LO i går og den er lagd etter utfordringen hos:
 ScrappeHuset - fullfør kunstverket
Dette var utgangspunktet, resten var valgfritt


og slik ble mitt ferdige kunstverk :)
En morsom og annerledes utfordring.


Hvitt ark
Turkis Bazzill
Mønsterark og diverse stickers - Echo Park
Rammer - Sizzix dies
Washitape
Knapper
Turkis papirsnor
Skilpadde - QK dies
Pan Pastel, turkis
Glimmermist, turkis
Distress ink, vintage photo
Hvit penn

GOD PÅSKE

18 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Snakk om å ta utfordringen på strak arm! Herlig LO! Knallfin!
klem,Janne

-Sanna- sa...

Den var kjempestilig, Bodil.
Hdde det ikke vært for at jeg ikke har plass til flere album i bokhylla.- skulle jeg jammen begynt å lage LO, jeg óg.
Ser kjekt ut å ha litt større flate å jobbe på....

*marion* sa...

Herlig fargerik og kreativ side
Herlig med rammene å de nydelige fargene til
Takk for at du er med

Anne sa...

Nydelig, så flott med alle diesene som rammer sånn, og friske fine farger og tape og alt, perfekte detaljer. :)

Klem, Anne.

Vibeke sa...

Så fin denne var!! Jeg likte så godt de turkise rammene dine jeg!!:) En kjempeflott layout:)

God påske til deg og dine:)

Gitte sa...

Herligt layout.

Anne-Eddie sa...

Flott LO!! Klem fra Anne-Eddie ;D

Bettina L. sa...

Dette var en skikkelig stilig LO. Liker godt hvordan du har brukt pan pastel og washi tape. Lekre effekter. Ha en flott kveld. klem

Toi9 sa...

Så herlig denne ble!!
Stilig med de rammene.
Ei stund siden jeg har vært innom deg, og du ligger ikke på latsiden. Mye lekkert du har laga.
Du må ha ei fin påske :)
Klem Toini

Heidi sa...

Så utrolig superflott LO!
Har bladd gjennom alle innleggene dine om AJ, så mange fine sider du har laget!
Ha en fortsatt fin og kreativ påske :)

Annette sa...

Takk for besøket inne hos meg :-) setter stor pris på det.

gøy å se din løsning av skissa!! SUPER stilig!!

Annette :-)

Merethe sa...

Så flott Bodil. Lurer på å prøve meg på denne jeg også - ditt resiltat ble stilig.
God påske.

Klem fra Merethe

Lenas kort sa...

Nydelig lo :-) ...å disse pusle spill lo,ne du har laget er bare så kule :-) Ønsker deg noen flotte påske dager :-)

Eva Helen sa...

WOW super flott LO!Digger fargene og ikke minst "rammene" rundt bildene.


Ha en fin påske

Klem Fra Eva Helen

Cathrin sa...

Knallstilig LO og flott tolkning av oppgaven. Lykke til med utfordringen! :o)
Stakk egentlig bare innom for å ønske deg en riktig god påske! :o)
-klæm-

Ida / Little sa...

Stilig Lo, kult med bildene i forskjellige str! :) Takk for at du er med påutfordringen vår :)

Klem Ida

Torill sa...

OIJ!!! mine favorittfarger!!!Den var kul!!! En virkelig flott løsning på "kunstverket" vårt!

Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår!

Tone K. sa...

Så lekker denne var Bodil :)
Herlige farger og jeg digger de tre rammene i forskjellige størrelser :) Artig med siluett-bildet også :)
Skikkelig fin :)

God helg :)
klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails