Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 18. desember 2011

dagbok 17.desember og kalendergave 18

I dag er det 4. søndag i advent :)

Så tenner vi fire lys i kveld
og lar dem brenne ned,
for lengsel, glede, håp og fred,
men mest allikevel
for fred på denne lille jord,
der menneskene bor.
Det ble da ei rask enkel side i dagboken i går også :)
Mønsterark - Panduro
Hvit kartong
3D nissemerke - Nille
Bling - Kort&GOdt og Notabene
Tall - QK
Se hva jeg fikk i kalenderen min i dag da !!!!!
Nå tror jeg resten av folket her begynner å røre på seg, så da blir det sen frokost på oss nå.
Eller.....  jeg må vel kalle det lunsj :)
Ha en fin 4. søndag i advent alle sammen.

6 kommentarer:

-Sanna- sa...

Koselig med besøk.
De skal kanskje ikke feire jul hos dere i år ?
Skjønner deu er førstemann oppe.
Sånn er det her i huset også... vi gamle våkner tidlig og jeg litt tidligere enn andre !
Likte den kalendergaven din i dag, altså !!

Aquarell sa...

Det enkle er ofte det beste, sies det. Syntes siden var kjempefin, jeg. :)
Ha en koselig søndag.

Anne sa...

Denne siden var helt nydelig! Elsker papiret og den lekre blingen, og nissen er så herlig. :)

Gitte sa...

Sikke nogle flotte sider du har fået lavet i din december dagbog. En lækker bling du har brugt på siden.
Øj nogle lækre scrapsager du har fået i din gavekalender. :)
Rigtig dejlig 4. søndag i advent
Klem.

Bettina L. sa...

Wow denne siden var lekker. Liker godt julenissen din og den hjørne swirlsen. Oooh lekre dies du fikk i kalenderen må jeg si;) Klem

bestevenn sa...

Så koselig det ser ut en 4. søndag i advent. Og nå har du snart fullført et år med dagbok. Veldig bra. Og morsomt med kalenderen din, - nesten litt misunnelig.... Ønsker deg og dine en god jul. Klem fra Hege

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails