Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 13. desember 2011

dagbok 12.desember og pakke 13.

Enda en side i dagboka mi :)
Nå er jeg ferdig med bakingen til jul, tror jeg :)
Ekstra hyggelig ble det da naboen kom over på kaffe og vi måtte smake på krumkakene.


Papirer - Webster's Pages
Blonde - WOC
Distress stain wild honey
Tall og kalenderluke - QK
Stjerner - Nille
Og om det er noen som lurer på hva det er inni luken, det er bilde av kalenderpakken.

Her er dagens adventskalenderpakke :)


Ha en fin Luciadag alle sammen.

8 kommentarer:

Sissel sa...

Veldig fint med blonden øverst til høyre, minner meg om en liten blondegardin og det passer fint sammen med krumkaker. Koselig med kaffebesøk og prøvesmaking.
Klem Sissel

-Sanna- sa...

Åh... krumkaker er såååå godt.
Hvordan ble LK-varianten?
Er den verdt å prøve, isåfall må du dele med deg, Bodil.
Det eneste jeg har bakt er nøtteroser, har du bakt den ?

Anne-Eddie sa...

Så heldig for naboen at du nettopp hadde bakt krumkaker!!
Smakte sikkert deilig. Flott dagbokside og fin kalendergave...
Klem fra Anne-Eddie ;)

Bettina L. sa...

Så gode de krumkakene så ut, er helt sikker på at de begge smakte fortreffelig. Så flott gave i kalenderen idag også. Klem

Aquarell sa...

Mmmmm, det er så godt med krumkaker! :)
Flott side igjen. Ha en fortsatt flott og kreativ uke. :)

Anonym sa...

Mmm så godt det såg ut og for en koselig side, fikk sånn gammeldags kjøkken følelse med kaker og blondegardiner ;)
Klem Lill

Connie sa...

Åååå så lekker side og herlig pakke du har fått. Kakene så gode ut. Nam nam.....

Mange fine sider og pakker under her også. heldiggris.

Klem Connie

Knerten sa...

Koselig dagbokside, og du Bodil; er det helt sikkert at Jan har ordnet alle kalendergavene selv ?? I så fall lurer jeg fælt på om han har en bror ?!? ;-) Masse spennende i den kalenderen hvertfall; heldige du !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails