Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 2. august 2011

Ny framside, dagbok 1.august og div....

Nå har jeg startet på en ny dagbok, den åttende i rekken :)
Framsida av dagboka ble slik.
Skissen jeg har brukt er en av papirdokkene sine.


Permen er av en tykk kartong som var rosa.
Diverse restepapirer.
Blomster - MM og ukjent.
MS puncher
Tall og bokstaver - QK
Swirl, halvperler og brads.
Bind it all.
---------------------------------

Vi hadde en kjempefin tur til Lillehammer i går :)
Her er dagboksiden for 1.august


Mønsterark, chipboardfigurer og blingblomst - Notabene
Tall - Sizzix
Bling - Nille
Bord - Clas Ohlson
-------------------------------

Shopping ble det også :)   (igjen)
Ny mobil......


Fant ingen scrappebutikk, men litt scrappesaker fant jeg da likevel :)


Ha en fin dag alle sammen :)

8 kommentarer:

Hobbykroken sa...

Beundrer deg, som klarer og finne opp så mye kreativt i dagbøkene dine!

Klem Ann Kristin

Knerten sa...

Så utrolig nydelig forside på augustdagboken din, Bodil ! Jammen klarte du å 'finne' mye fint på Strandtorget også - der er det koselig å handle, ja :-) Lekre de blingpakkene der.
Håper du har en fin dag i dag !

Anne sa...

Så fin bokside, og jammen ser det ut som du fant noe flott å kjøpe ja. :)

Anne Bente sa...

wawwww noget så utrolig smuk som altid.

fortsat god sommer
klemmmm

May Britt sa...

så fantastisk flott forside, den likte jeg godt, var faktisk litt spent på hvordan den ville være, siden august er min mnd :)

Klem til deg fra maya

UlrikaT sa...

Nyydeligt pyntad fremside på dagboken og for en flott dagboksside du har laget!
Masse fine scrappeting du fann på shoppeturen!
Klem/
Ulrika

Pauline sa...

Kjempefine dagboksider, er stadig like imponert!!
Fortsatt riktig god sommer, klem! :-)

Anonym sa...

For en fest å komme på besøk til deg, du har stått i og laget masse flott siden sist jeg besøkte deg:)
Mange fine dagboksider og den tagen var råflott :)
Håper å få besøkt meg mere jevnlig heretter.
Ha en fin ettermiddag:)
Klem Lill

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails