Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 31. august 2011

dagbok 30. august

Her kommer nest siste side i august-dagboka  :)
Det kjennes at høsten er kommet, men det er fint å gå tur i skogen så lenge det ikke regner.
Og skogen er jo rett utenfor her, så da er det ikke langt å gå heller.


Mønsterark - var med i et scrappeblad
Bazzill rester.
Tall - Basic Grey
QK dies
Distress ink peeled paint og old paper.
Svart tusjpenn og hvit penn.

Om noen lurer på hestene, så ble de hentet i går. De hadde gått lengre enn vi trodde.
Så det ble ikke noen rideskole her nei, hihihi...
Ha en flott dag alle sammen.

4 kommentarer:

Pauline sa...

Så mange flotte dagboksider du har scrappet siden sist jeg var innom deg!!! :-)
Kanskje like greit at d ikke ble noen rideskole, eller..??.. (Jeg er som Miffa, litt skeptisk til hester..)

Jeg er "god husmor" og koker solbærsaft idag! ;-) måtte le litt da jeg skulle slå opp i min farmors gamle kokebok, under safting sto d bl.a.: 'Husmoren bør få hjelp av mann eller barn når hun skal vri om saftekledet og presse ut saften'. Jadda!! :-D

Ha en flott siste augustdag, klem! :-)

Anonym sa...

Kjempeflott side, herlig med sopp og bær :)
Klem Lill

Wenche sa...

Du imponerer meg STORT med dagboken din, Bodil!!! Et kjempeprosjekt!! Du må virkelig ha en ståldisiplin som klarer å gjennomføre dette :D
Flinka!!!
Klemmer, Wenche :0)

Ellinore sa...

Atter en flott bokside.....og det konvoluttkortet ble kjempefint....
Klem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails