Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 9. november 2010

TIL DERE!!!!!

Først må jeg få takke alle dere som er innom bloggen min  og dere som legger igjen hyggelige komentarer.
Det setter jeg veldig stor pris på.  TUSEN, TUSEN TAKK.
Tusen takk til alle som har lagt seg til som følger også, tenk at det nå er over hundre av dere.
Telleren min viser at jeg nå har over 10 000 unike besøk i bloggen. Det er mye mer enn jeg forventet da jeg startet opp denne bloggen for snart ett år siden.

                                            Nå tenkte jeg at dere skulle få noe av meg.
Jeg har lært meg å lage billetter på dataen og det syntes jeg var så moro at jeg vil dele de med dere.
                                                             Hvis dere vil ha, da :)
            Jeg har fått laget de i PDF filer som kan lastes ned. Bildene her viser bare noen av billettene.
                                                        Denne  laster du ned her:  Billetter-1

                                                      Denne laster du ned her: Billetter-2

                                                Dere må ha adobe reader for å se filene.

                                     Legg gjerne igjen en komentar om du laster ned en eller begge :)
                                  Håper dere kan få litt glede av disse billettene i scrappingen deres :)

32 kommentarer:

Gunn`s Kort sa...

Så hyggelig og tusen takk!
Er det bare meg som ikke får lastet ned "billetter 1"?

Hobbykroken sa...

Tusen takk!!!!

Kjempefine.

Ann Kristin

Lenas kort sa...

Tusen takk :-) Har lastet dem ned :-) Ønsker deg en flott kveld :-)

-Sanna- sa...

Jeg får heller ikke lastet de ned !

Yvonne sa...

Så flotte billetter! Og så snilt av deg å dele med oss!
Gratulerer med å passert 100 følgere og 10 000 besøkende!
Klem

Bodil sa...

Har lagt inn en link til Adobe Reader i innlegget mitt. Håper det hjelper dere som ikke har fått lastet de ned.

-Sanna- sa...

Nå gikk det, Bodil.
Jeg lastet ned begge.
Like mange takk som du har hatt besøkende.
Gleder meg til å bruke de....
Klem.

Anne Bente sa...

åh.... hvor er de dog fine

klemmmm

oheidia sa...

Åh så fine!!! Jeg sier ja takk og kommer til å laste ned disse og bruke disse. De er kjempefine!!!

Så flink du er med data!!!! Forresten, det er alltid koselig å besøke deg og bloggen din. Synes noen ganger jeg ikke får besøkt deg ofte nok (du er en racer til å legge ut bidrag jo :=) men når jeg besøker deg så koser jeg meg og lar meg inspirere.

Klem

❤ Kaia sa...

For noen flotte billetter du har laget.
Jeg fikk ikke lastet de ned, men jeg har kopiert de.
Tusen takk.
Klem fra Kaia

Gunn`s Kort sa...

Det gikk helt greit denne gangen:)
Kjempeflotte billetter som jeg gleder meg til å bruke! Tusen takk!
Klem:)

Gry-Heidi sa...

Så fine billetter ! Tusen, tusen takk for at du vil dele med oss, så snill du er :o) Jeg har lastet ned begge to !

Klem :o)

Jorill sa...

Oiii - desse var flotte :) 1000 takk for at du deler, du er supersnill :) Begge 2 er lastet ned uten problem.

Ha en fin kveld videre.

Klem :0)

Helene sa...

Kjempefine :)

Helle sa...

Hei Bodil
Så flink du er med dataen,og tusen takk for at du deler dette med oss!!!
Kjekt at du vil bli med på Candyen min :-)

-Helle-

Pia sa...

tusind tak for de fine billetter, de er printet
knus pia

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Jepp!!! Har lastet ned, hehe. Tusen takk for at du deler med oss. Og gratulerer med så mange besøk og følgere. Billettene er kjempeflotte! Klem...Mona

Sissel sa...

Åhh du er vel snill, tusen takk for at du vil dele de flotte billettene, jeg laster ned begge 2.

Klem Sissel

Therese sa...

Jøss, tusen takk da! De var kjempefine.
Lekker eske i forrige innlegg også. Herlig motiv. Klem :)

UlrikaT sa...

Ikke rart att du har mange besøkande då du er så otroligt inspirerande!
Flotte biletter du har laget!
Klem/Ulrika

salige lavendel sa...

Så mye fint du lager her inne =) Takk for titten!

skipperfrua sa...

Tusen takk, de er kjempe fine. Så flink du er, jeg har ikke tolmodighet til sånn. jeg gleder meg til å få skrevet de ut.
Mange fine ting du lager, som jeg ikke har tenkt på. Har fått mange ideer. Ha en fin uke

Annette Thygesen sa...

Du har så mye flott å vise i bloggen din, ikke rart folk må ta turen innom. Gratulerer med seerrekord! Vel fortjent. Og takk for alle hyggelige hilsner du legger igjen i bloggen min. Det varmer! Klem, A

Gitte sa...

Tillykke med de mange besøgende.:)
Tusinde tak for de skønne billetter. De er printet :)
Klem.

lissy-hanne sa...

Tak for du deler med os,
klem
god weekend

Anonym sa...

Tusen takk for de flotte billettene du deler :) Så hyggelig!
Ønsker deg en flott lørdag :)

<3-lig Lill

Anonym sa...

tusen takk for fine billetter! :)

sonja sa...

Tusen takk !
Gleder meg til å bruke de.
Godt nyttår ønskes deg

Heidi sa...

Tusen takk - da er begge lastet ned :)

Vivian's hobby side sa...

så flott!! Tusen takk for billettene!

Elisabeth OJ sa...

Kreative og flotte tekster/billetter. Disse likte jeg veldig godt, 1000 takk!!

Anonym sa...

Hei!
Tusen takk for at du deler disse billettene med oss, dem er lastet ned og klare til bruk. Adventversene skal jeg ha på lys til advent, håper det blir fint. ønsker deg en fin uke.

Kari-Mette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails