Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 24. november 2010

Barnevognkort

Jeg har lagd et kort til en barnedåp og de ville ha en barnevogn. Håper de blir fornøyd med denne.
Tutorial til denne finner du her hos Maya.
Jeg har brukt hvit kartong. Mønsterark fra Nille. Blonde fra Stoff og Stil. Charms fra Kuttut. Brads og blomsterpaljetter. Har navnet til barnet på stellevesken, men har sladdet det. Roser, knopper og blad fra forskjellige produsenter. Stickles star dust (klarer meg ikke uten). Håndtaket er fra en tom gelpenn.
Denne blir mitt bidrag til  Thatsjustsocute-extra-cute-baby-lag-noe-tilom-en-jente






                                                 Ønsker dere alle en fin og kreativ dag  :o)

21 kommentarer:

Trine sa...

Wow.... så lekker:)

Gunn`s Kort sa...

Du verden!! Så megasøt barnevogn:)
Du er kjempeflink!! Klem:)

-Sanna- sa...

Du overgår deg sjøl her.
Den var virkelig lekker.
Klemmmmmmmmm....

lissy-hanne sa...

Hvor er det bare skønt.

Mea sa...

Barnevognen var jo bare absolutt herlig... :)
Så flotte detaljer med pute, dyne og stelleveske. Pluss charmen som henger i toppen. :)
Nydelig!

Ha en fin kveld.

Rønnaug S. sa...

Den er jo bare nødt til å falle i smak. Nydelig! Likte ideen med gjenbruk aaaav gel-pennen. Det gjorde seg :)

Ann Kristin sa...

*sukk* så nydelig barnevogn. Lekre detaljer :)

Toi9 sa...

For ei skjønn barnevogn!!
Stilig med den stelleveska som henger på håndtaket :)

Klem Toini

Berit sa...

Å, så nydelig en barnevogn! Så smart med den utbrettbare dyna og stelleveska.
Klem, Berit

Gunn-Elin sa...

Dette er jammen meg bra gjennomført, ingen tilfeldigheter her nei. Så utrolig nydelig den ble, og jeg ble så imponert over alle de flotte detaljene som puta, dyna, stelleveska osv.
Tusen takk for et nydelig bidrag.
Klem Gunn-Elin :)

pia iris sa...

utrolig lekker vogn, denne må de bli kjempefornøyde med. herlig detalj med det håndtaket og lekkert pyntet.
takk for at du deltar. klem pia

Pia sa...

kæmpe lækker vogn så smukt dekoreret
knus Pia

Wenche sa...

Utrolig lekkert, Bodil!! De barnevognene er bare sååå fine :)
Nydelig det lille kortet til.
Klemmer, Wenche :0)

bestevenn sa...

Denne var bare helt lekker! Nydelig alt sammen.

Lambi sa...

Du er kjempe flink Bodil! En nydelig vogn du har laget! Herlig pynta og kjempe søte ark! Denne blir de nok glad for! :) Klem

Sissel sa...

Åhh så søt den var, du er så kjempeflink med sånne kort som har det lille ekstra.
Klem Sissel

Pinklady 68 sa...

En nyyydelig barnevogn!! Utrolig lekkert pyntet og lekre mønster ark!! Dette må jo bare bli det fineste kortet i barnedåpen:-)

Klem Laila.

Connie sa...

Stum........
Bare så lekkert.
ha en super dag.
Klem Connie

Eva Helen sa...

Ååååh såå NYDELIG!

Klem Fra Eva Helen

Bea sa...

Nydelig vogn, og jeg falt fullstendig for måten du har pynta kortet/dyna, var så søtt med den sløyfa på midten, og det ser virkelig ut som et dynetrekk.

Så flott artikkel du har på Kreative Sider, jeg kommer også til å prøve meg på en sånn, om jeg rekker det FØR jul vil vise seg ;o)

Ha en flott adventstid

Klem fra Bea

Anonym sa...

Så nydelig! Utrolig fin fargesammensetning og design, og så lurt å bruke gelpen som håndtak :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails