Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 11. juli 2010

UKE 27

En ny ukesLO er ferdig. Prøver så godt jeg kan å finne på noe nytt både av bilder, oppsett og pynt.
Her har jeg lagd paneler av to Laura Ashley papirer fra en pakke jeg kjøpte på Panduro. Mange av de arkene har så fin fløyelsdekor :) Blonden er også ny, kjøpt på Stoff og Stil. Den grå kartongen er fra en CreativeClub pakke, det samme er sommerfuglen. Tekststripene er skrevet på fotopapir med Touch Marker. Qk jordbær i restepapirer, papirsnøre og bling. Sizzix bokstaver og Cuttlebug tall er også i restepapirer. Svertet kanter. Det er vel det hele. Ikke så mye pynt som jeg vanligvis bruker, men nok likevel synes jeg :) :)
Ha en flott uke alle sammen.

10 kommentarer:

Gry-Beate sa...

Så lekker, mange flotte detaljer!!

;0)Gry-Beate

bestevenn sa...

Kjempeflott LO igjen. Morsomt med jordbærene i QK, tar opp fargene fra kurven. Og ellers morsomme glimt fra uken.

Lambi sa...

Her var det mye deilig sommer og ferie følelse ja! :) Flott med bruken av jordbær dies og det nydelige blondfebåndet og rutenen er også sånn jeg selv forbinder med hytta og ergo fri og ferieliv! Herlig sommer LO! :)

Knerten sa...

Flott LO, liker så godt papiret og blondene; og strukturen du har brukt ! Du får det ryddig og fint, selv med mange bilder - kjempeflott !

Connie sa...

Ja dette er du rå på.Du får med så mye, og det er så mange fine detaljer med.
Kjempegøy å ha da.

Ha en fin sommer.
:O) Connie

-Sanna- sa...

Du er en driftig, sjel, Bodil.
Herlige detaljer...

Grethe sa...

Jeg synes denne var flott pyntet! Jordbærbildet fristet... Og jordbærpynten var kjempesøt!

Trine sa...

Nyyydelig!

Guro sa...

Stilig!!! Herlige jordbær og masse flotte detaljer. Ha en super uke.
Klem Guro

Linda W sa...

Du er jammen kreativ med disse loene.
Klarer lissom ikke få mange bilder på ein slik du kan.
herlige jordbær..
klem:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails