Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 9. juli 2010

Hva?

En LO med bilde av meg. Det er sjelden vare det :) :)  Det er Jan som har tatt bilder av meg på St.Hanskvelden. Jeg ser vel en smule forundret ut før smilet kommer på plass :) :) 
Her er det papirer fra CreativeClub og Panduro. Diverse blomster, støvbærere og blad. Bling, marihøner, chipboardswirl, paljetter og brads. Hjertene har jeg kjøpt på Nille. Tittel er stanset ut med QK og Cuttlebug alfabeter. Smile klistremerke og MS sommerfugl.
Ha en flott dag alle sammen. Nå skinner sola mellom store skydotter. Kaffen venter og jeg skal ta meg tur ut :)

11 kommentarer:

Meretekj sa...

Flott at du har laga en lo med bilde av deg selv.
Masse fine detaljer og en flott lo:)

Aud Kirsten sa...

En kjempeflott LO du har laget! Mange flotte detaljer:)
Ønsker deg en strålende dag!
klem:9

bestevenn sa...

Så koselig med en LO av deg også. Ser så fint ut rundt hos dere. Ha en flott dag.

Anonym sa...

What a precious lo!! love the design!! so very pretty colors!! love it!!

Ellinore sa...

Koselig og sommerlig LO.....ser ut som det er "govær" der....herlige farger og masse flott pynt.....Er det på Os du bor....vært mye på Røste Camp jeg.....koselig plass.
Nyt sommerværet.:) Klem.

Marianne-db sa...

Så herlig LO av deg selv!!
Du ble vinner av min give away! Send meg adressa di på mail til marianneshobby@yahoo.no
Gratulerer!!

Trine sa...

Flott Lo. Morro å scrappe seg selv også:)

Pinklady 68 sa...

En kjempe flott LO av deg selv Bodil!
Lekre mønster ark, farger og pynt:-)
Stilig med fargerike blomster, perler og hjerte charms til.

Ha en fin og kreativ helg! Og god sommer!!
Klem Laila.

Elisabeth sa...

Flott Lo du har laget, Flotte farger også. Ha en fortsatt fin kveld.

Linda W sa...

Herlig, artig at du brukte bilde av deg selv- kult.
Loen var sommerlig og fin.
klem

Ellinore sa...

Heisann!

Ja...det hadde vært kjempekoselig.....håper vi kan få til det. Ha en toppers helg.
"24+ i skyggen i dag"
Klem:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails