Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 13. april 2010

Gjesp

Neida, det er ikke jeg som er trøtt :) Men det kan jeg fort bli i dette ufyselige været. Nok om det ....
Jeg har laget en LO av min datter, det aller første bildet :) Ja hun gjesper stort her, hihi..
Lurer på om det ble for lite pynt på denne LOen??????? Hva synes dere, kom gjerne med forslag :)

Har brukt mønsterkartong fra Tilda, mønsterpapir fra Ladybugandfriends og ensfarget rosa kartong fra en CreativClub pakke.
Blondeserviett og bamsecharms fått i  GS-pakker. Rosa silkebånd, hjertecharms. Hjørnedekor fra Kort og Godt. Halvperler fra Inkido ? Storken er kjøpt på Panduro. Svertet kanter. Glitterlim på alle kanter :)

9 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Nydelig baby LO av din datter!
Syns bildet kom godt frem med flotte metall hjørner og søte mønster ark. Blonde servietten perfekt her.
Bamse og hjerte charmsene så nusselige til også:-)

Klem Laila.

Meretekj sa...

Kjempefin lo.
Bilde av din datter var kjempesøtt der hun gjesper:)

Guro sa...

Å så flott LO. Nydelig pyntet og utrolig skjønne små detaljer du har her.
Sløyfen over bildet passet perfekt.
Klem Guro

Pauline sa...

Kjempeflott side med fint bilde, siden du spør synes jeg ikke du skal ha mer på.

Takk for koselig kommentar i bloggen min, ha en riktig fin uke!

Ellinore sa...

Dette var en fin LO med en nydelig baby, trenger ikke mye stæsj, når motivet er så .....
herlig.
Klem Ellinore.

Astrid sa...

Hei Bodil:-)

Takk for at du vil være med på blogg candy`en min:-)) Lykke til!!

Mye flott i bloggen din.
Synes LO`en er helt nydelig og akkurat passe pyntet:-))

Klem, Astrid

mettepip sa...

Så lekker LO, og for et herlig bilde da!
Synes den var veldig "ren og fin" sånn som den er jeg!
Ha en fin dag!
klem fra
Mette

Mona Evy sa...

ÅÅÅ, så søt OL! Synnes den er akkurat passe pyntet!
Ha en fin kveld! Tusen takk for Adwarden!

Hege sa...

Denne LO'en var rett og slett nydelig! Jeg synes ikke du trenger mer pynt på den, av og til er det enkle ofte det beste.. som i dette tilfellet, bilde kom kjempegodt frem:)

Og tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min, det varmer hjertet:)
Klem Hege.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails