Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 15. april 2010

AWARD

Nå har jeg fått award igjen, det setter jeg stor pris på :) De jeg har fått denne av er GURO og SANNA, hyggelige, flinke og kreative damer som jeg stadig er innom her i bloggverdenen. Tusen takk og dere får den tilbake fra meg :)
Reglene for denne awarden er som følger:
1. Kopier awarden til bloggen din
2. Link tilbake til den du har fått den av
3. Fortell 7 ting om deg selv
4. Gi awarden videre til 7 andre bloggere
7 ting om meg, tja hva skal det bli denne gang tro!
1. Jeg er typisk B menneske :)
2. Jeg er mørkeredd !
3.Surpøsje er noe av det beste jeg kan få til middag!
4. Jeg kjører ikke bil lenger :(
5. Jeg er en lesehest :)
6. Jeg er en selvlært scrapper :)
7. Jeg er nestleder i veilaget og hater det, grrrrrr.

.
Jeg synes det like vanskelig å velge hver gang :)
De jeg vil gi denne til denne gang er:
1. Hege

6 kommentarer:

Meretekj sa...

Tusen tusen takk for awarden:)
Det varmer og få en slik:))
Ha ei flott helg,-klem:)

Trine sa...

Tusen takk Bodil, det setter jeg veldig pris på.

En riktig god helg:)

Pinklady 68 sa...

Ååå, så koselig å få award fra deg Bodil!
Tusen takk:-) Du får den selvsagt i retur fra meg også:-)
Skal få lagt den ut på bloggen min over helga.
Ha en fin fredag og god helg!
KLem Laila.

Randi Th. sa...

Tusen tusen takk Bodil! Så snilt av deg å sende den videre til meg også!!! Kjempeglad!!!
Jeg skal ta meg tid til å legge den ut i bloggen min.
Ha en riktig god helg!!!
-klem-

Hege sa...

Tusen, tusen takk Bodil:) Det er så koselig å få awarder! Håper du får en fortsatt fin helg, gleder meg til du legger ut neste ukes LO:)

Klem Hege.

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei!! Tuuusen takk for award! Tenk at du tenkte på meg i den forbindelse - så koselig! :)
Skal få postet den i løpet av dagen. Det har vært litt hektisk fredag og lørdag - jeg deltok i Reistadløpet i indre Troms i går. Et skiløp på ca 32 km. Er stolt av meg selv i dag!

God søndag! Klemmer fra Hege

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails