Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 25. februar 2010

Testing av kamera

Jeg har fått låne et kamera som er litt bedre enn mitt. Og det må testes. Fikk ikke med noen bruksanvisning men må vel klare å finne ut av ting likevel. Ikke noe flott speilrefleks, bare et digitalt kamera med 8,0 MP og 18x zoom.
Her er ett testbilde av en sulten toppmeis.
Og men vi venter på vår og varmere dager kan vi titte litt på denne blomsten og drømme om sol og sommer.

2 kommentarer:

Rønnaug S. sa...

JAAA. La oss drømme om varmere tider. Nyter en nydelig vinter men må si jeg gleder meg til vår og sommer også.

Og bollene ser fine ut selv om kjøkkenmaskina er like taus :) Vaskemaskina, derimot, den spytta ut en siste stein og har gjort jobben etter det.

Nyt dagen og lykke til med kameratesting.

Pauline sa...

Hei på deg , og takk for koselig hilsen i min nystarta blogg!
Herlig bilde av toppmeisen, og den blomsten fikk fram vårlengselen.. ;-)
God helg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails