Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 3. februar 2010

Boks/lokk

Her har jeg lagd ett lokk til å ha over boksen med ansiktservietter. Den er da veldig enkel å sette over på en ny boks når denne er tom. Sønnen min sa denne minnet ham om ett gammelt bondekjøkken :)

Har brukt hvit kartong til base, kledd med blå/hvit rutete ark. Blå dongeriklistremerker er brettet over kanter øverst. Blått fløyelsbånd på hjørnekanter. Mørk rød kartong stanset ut med borderbunch nederst. Hvit blonde med itredd bånd rundt hele boksen. Blonde rundt åpningen. De store blomstene har jeg kjøpt på nille, de har jeg plukket fra hverandre og fjernet plastdelene og satt de sammen igjen med en brads. Den minste delen av blomsten satte jeg sammen med det grønne bladet til en mindre blomst. Så har jeg brukt noen roser som er lagd av silkebånd, bling og 3D-liner og en charms.

5 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

superstilig!!!!Denne ideen er det meget mulig jeg må snik-kopiere!
Klem

bestevenn sa...

Det var en nydelig boks, så mange lekre detaljer. Og haha til sønnen din, morsomt med barnas kommentarer. Min sønn kommenterte et bilde av seg som jeg hadde scrappet en gang. Han lurte på om jeg hadde brukt brillene. Hadde nemlig klippet av det ene øret! haha.

Pinklady 68 sa...

Lekker eske du har pyntet!
Koselig å ha fremme og den blir jo også ofte brukt:-)
Du lager så mye smart altså!!!
Ha en fin onsdag!

Lambi sa...

Kommenterte denne på PG før idag også jeg. Men den er iallefall helt nydelig! Så lurt å gjøre den kjedelige bokse såå fin da! Er jo hyggelig at den kan stå fremme å se fin ut! :)Er lite liv på PG forresten etter chatten ble lagt ned...tror jeg kommer til å slutte å legge ut der etterhvert...kjedelig når nesen ingen er inne og titter..;) Har blitt så moro å blogge synes jeg da! :)

Siv Anne sa...

Det var jo utrolig lurt å fornye kleenex bx. Og ja han har litt rett sønnen din i at mønsteret var i bonderomantisk stil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails