Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 18. august 2018

Eske til kort og litt nytt

Til de små kortene jeg lagde i forrige innlegg, har jeg nå lagd esker. I hver eske har jeg fem kort. Tenkte å bruke disse som gaver.  Her er den ene av dem.





Deltar hos:


------

I går var jeg på Røros og der var det ei som solgte en del av scrappesakene sine i en bod. Jeg måtte jo selvsagt kjøpe litt av henne. Det meste av dette var nytt og noe var litt brukt.


God helg.

3 kommentarer:

Anita Sæterdal sa...

Nydelig eske, den passer perfekt til småkort. Digger at du har laget egen blomst på den. TAkk for at du deltar hos Papirlosjen. Klem DT-Anita

Synnøve Aakvik sa...

Herlig eske! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin sommerutfordring #alt er lov!
Klem fra DT-Synnøve

Annelen sa...

For ei flott eske. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Alt er lov.
DT-Annelen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails