Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 16. august 2018

10 små bursdagskort , litt nytt og en premie

Jeg har den siste tiden holdt på med å lage 10 små bursdagskort. De er i størrelsen 10x10 cm og jeg har brukt kun rester av mønsterark på disse. Det utgjorde ingenting i restebunken men slik er det når man har tatt vare på så mye rester.  Har tatt bilde av alle samlet ellers hadde jeg vel ikke blitt ferdig til å legge de ut her i bloggen 😉




Litt nytt, bare nødvendig påfyll av magnetark og stempelark + en diamantfil.


Denne flotte premien vant jeg hos Scrap the rainbow #2.



2 kommentarer:

Anita Sæterdal sa...

Digger kortene dine, og at du pynter alle 4 sider på slike småkort er imponerende. Har et lite spørmål, hva bruker du diamantfil til?
Klem Anita

Bodil sa...

Hei Anita. Den bruker jeg til å pusse ned de skarpe taggene som blir på dies når de må deles fra hverandre.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails