Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 9. oktober 2016

Kort til onkel

På bestilling fra mamma har jeg lagd et kort til hennes bror, altså min onkel, som fyller 80 år :) Det ble en del samtaler på telefon med planlegging for hvordan hun ville ha det. Jeg sendte også bilder underveis slik at hun kunne få si sin mening før jeg limte det hele på plass. Bildene er av min onkel :) Pynten skal forestille onkel og alle hans gjøremål når han er på hytta.




Deltar med dette hos:


4 kommentarer:

Gitte sa...

Rigtig fint kort.

Irene sa...

Et flott kort - her har du fått med mange detaljer. Og fått brukt noen av alle dine dies. Jeg ser det er flere som liker å holde på med vedarbeid. :-)Jeg vil tro kortet ble godt mottatt.

Anne-Eddie sa...

Stilig kort! Jeg er imponert over din onkel med alle disse hobbyene! Flott! Klem ;)

Frk. Bogstad sa...

Flott kort :)
Takk for at du deltek i Hjerteboden si utfordring :)
DT-Audhild

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails