Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

onsdag 12. oktober 2016

Julekule og litt nytt

Jeg har nå prøvd den nye diesen min på julekule. Selve kulen stanses ut i fire deler og limes sammen. Det er med fire forskjellige mønster til å stanse ut. Den er ca 14 cm høy.  Gleder meg til å se hvordan de andre blir. Denne likte jeg veldig godt.  



Dies - Sizzix
Hvit kartong
Rød glitterkartong
Bånd
Bling - Staz
Perle og bling-matte klippet opp i remser.

--------

Måtte ha litt mere lim og bling og da ble det en pakke nye dies også :)


Ha en fin dag :)

5 kommentarer:

Karen Elise sa...

Så stilig julepynt! Gøy å kunne lage sånt selv!
:)

Agneta Kajander sa...

Så flott. Ikke skjønner jeg hvordan du har gjort det, men veldig fin

Anne-Eddie sa...

Veldig fin! Stilig med ornamentene her! Klem ;)

Gitte sa...

Så fin julepynt.

Sivic sa...

Nydelig julekule !
Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails