Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 18. september 2016

LO playmo og litt annet småtteri :)

Jeg har scrappet nok en LO med bilder av min eldste sønn som liten.
Her leker han med togbanen og playmoen sin. Dette fikk han på fireårsdagen sin, så disse bildene er tatt like etter det :)


Deltar hos:
Nordsalten Hobbyklubb #146 - til mann eller gutt

-------

Jeg har holdt på å sette opp mine dies i fotolommer i permer og måtte derfor ha flere magnetark. Synes disse magnetarkene holder bra når de klistres opp på kartong.  


I går var jeg på loppemarked og der fant jeg litt jeg skal bruke til scrappingen min :)


Ønsker alle en finfin Søndag :)

1 kommentar:

Anne Lill sa...

Kjempefin LO! Er så imponert av dere som klarer å lage slike sider! Tusen takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb! Anne Lill - DT NSHK

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails