Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 22. september 2016

Bursdagskort og topp 3

Her har jeg lagd nok et bursdagskort der jeg har brukt denne lappeteknikkdiesen. Når jeg stanser ut slike blir det jo alltid noen deler jeg ikke får brukt opp. Prøver derfor å få brukt de på et nytt kort.




Deltar hos:
Papirlosjen #9 - bursdag
Scrapping.no Søndagscrappen 18.-24. September oppgave 1

--------

Jeg kom på delt 3.plass i Topp 3 hos Project Life Norge for August


med denne PL-dagboksiden 



3 kommentarer:

Anita Sæterdal sa...

For et tøft kort, liker godt den teknikken der. Min svakhet er fine innsider, og dine er riktig så flotte. - Takk for at du deltar hos Papirlosjen. Kelm dt-Anita

Elisabeth sa...

Lekkert kort. Tusen takk for at du deltar hos Papirlosjen sin bursdags utfordring. Klem DT-Elisabeth

Synnøve Aakvik sa...

Nydelig kort! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #bursdag
Klem fra DT-Synnøve

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails