Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 27. mai 2016

Kort i svart/hvitt og nye dies

Jeg har lagd et kort til svart og hvitt. Dette er litt høyere enn de forrige jeg lagde med samme dies. Må  jo variere litt synes jeg :)




Delta hos:
Hjerteboden - Mai - blomster
Scrappiness #16 - svart/hvitt

-----------

Litt nytt har det blitt :)
Kjøpte dette Sizzix dies-alfabetet brukt. Mangler 4 dies men de håper jeg vedkommende har så jeg får de også. Litt kjedelig å ikke ha hele alfabetet.


Var en tur innom Amneus Boghandel på Røros i ettermiddag og der kjøpte jeg disse diesene :)


Ønsker alle en riktig fin helg :)

11 kommentarer:

jorunn`s Fristed sa...

wow, den diesen er veikrlig flott, og en ny vri på kort, kjempe flott, takk igjen for at du er med på scrappiness sin utfordring, Klemm dt jorunn

nedergaard ( Lissy ) sa...

Så nydeligt er kort med denne skønne die

God weekend , klem

Wenche sa...

Flott kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst. Herlig shopping også, forresten :-)

Sivic sa...

Nydelig kort, og det forrige også!
Lekkert med høye kort, her går det mye i 6"x6", men i det siste har jeg også laget kort i andre størrelser.
Håper du får bokstavene som mangler, ikke kjekt når alfabetet skal brukes og du mangler "akkurat den" bokstaven.
Kjekke dies du har kjøpt deg også, den ene har jeg også kjøpt :)
Ha ei fin helg,klem

Hege sa...

Knallfint!
Så utrolig flott den diesen du har brukt var.

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår.

Hege, Scrappelyst.

Anne-Eddie sa...

Kjempefint kort..stilrent og ..☺ fine dies!

Karen Elise sa...

Så lekkert kort i svart hvitt! Takk for at du scrapper med oss i Nordalten hobbyklubb.
:) DT Karen Elise

Elin sa...

Herlig løsning på sort/hvitt oppgaven vår :) Takk for at du deler kortet ditt med oss hos Scrappelyst.

Katrine E. Bråten sa...

Elegant og flott kort. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

Unknown sa...

Dette var et flott kort i svart og hvitt! Tusen takk for at du deltar i vår utfordring hos Scrappiness.
Klem, DT Helga <3

Kreativelena sa...

Lekkert kort, og gøy og variere litt på størrelsen på de. Det gir jo et helt annet uttrykk :-)
Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails