Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 15. mai 2016

DT Card and Scrap #118

Denne gangen hadde jeg fått en nisseslede med reinsdyr som jeg skulle bruke på mitt bidrag. Sponset av Papirdesign.dk.  Jeg dekorerte da en en tom stor toffifee-eske. Ble jul i Mai her hos meg nå :)



Jeg har kledd esken med skisseark.
Bazzill
Mønsterark - Papirdesign
Blonde
Bånd
Roser - WOC
Dies - Marianne Design
Stjerner - Kort&Godt
Bling - Staz og Papermania

Deltar hos:
Scrappelyst - Mai - favorittfarger

God helg :)

4 kommentarer:

Lenas kort sa...

Så lekker denne esken ble :-) Flink du :-) Ønsker deg en flott pinse helg :-)

Veronique sa...

Kjempe fint :)

Hege sa...

Nydelig og veldig forseggjort toffiffee eske.
Gøy med jul i mai da :-)

Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege.

Kristin Langnes sa...

Så utrolig lekker og dekorativ denne her var. Virkelig imponert over den søte sleden som gjør seg så godt som pynt. Og kjempegøy å se litt juleinspirasjon nå i mai!

Takk for at du deltar i utfordringen til Scrappelyst!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails