Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 22. oktober 2015

TH-tag Oktober

I går kveld fikk jeg lagd min tag for Oktober til Tim Holtz' 12 tags of 2015.
Det finnes og brukes så mye forskjellig utstyr, men jeg må ta av det jeg har.
Har jo ikke mulighet til å skaffe meg alt ;)
Stempeltrykkene er bygd opp i flere lag med 3D-puter.
Deltar også hos Kreativ Scrapping #10 - lag på lag.



Manilla tag #8
Mønsterark - Tim Holtz
Akvarellark
Distress ink pad
Distress stain
Distress markers
Distress paint
Staz On 
Stempel og dies - Tim Holtz
Bånd
Chipboardramme 
Brads
Sikkeretsnål
Charm - Kort&Godt
RubOns tekst - Oktober Afternoon

7 kommentarer:

Lee-Anne sa...

Bodil, I love your tag! So colorful and so well designed!

Gitte sa...

Super flot Tag.

Lagene sa...

Love your tag, great layering!

nedergaard ( Lissy ) sa...

Det er SÅÅ rålækkert et tag.... så mange gode detaljer

God weekend til dig, klem

Guri sa...

Koselig halloweentag :)

experiments in paper sa...

Great tag - love your little bird witch and all the other details, especially that sweet little owl embellishment!! Fabulous background also - nice! xx Lynn

Anita Houston The Artful Maven sa...

What a super FUN take! LOVE the blood shot eyes! So many details...LOVE it!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails