Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 13. oktober 2015

Dobbel LO - banke småsten og jeg vant

Det er ikke så ofte eg jeg lager dobble LOer. Noen ganger faller det helt naturlig når det er mange bilder med samme tema :) Alle bildene ble montert på et hvitt ark som jeg så klipte rundt for å få en hvit ramme rundt det hele.




Bazzill
Mønsterark - DCWV
Hvitt ark
Dies - QK, Sizzix og Marianne design
Chipboardbokstaver - Nille
Blomster i halvperler og bling - Marianne design
Distress ink
Halvperler - Staz
Kantpunh - EK
Dymo

Deltar hos:
Kreativ Scrapping #10 - lag på lag
Kort o Mania #138 - lag på lag

--------------

Jeg vant helgeutfordringen hos Scrapping. no i helgen med denne LOen


1 kommentar:

Anne Lill sa...

Flott dobbel lo! Gøy å se annet enn kort! Takk for at du deltar i vår lag på lag utfordring hos Kort o Mania! Anne Lill - DT KOM

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails