Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

lørdag 30. mai 2015

Dåpskort og noe nytt

Nå har jeg begynt på dåpskort til gutt og her kommer det ene ;)
Bildene av kortet ble nok en anelse mørkere enn kortet er i virkeligheten.




Hvit kartong og Bazzill
Mønsterark - Fabscraps
Dies - Marianne design og Spellbinders
Motiv - by Digital Paper
Tekststempler - Storyteller
Blomster
Halvperler - Staz

Deltar med dette hos:

--------

Skulle bare innom bokhandelen for å kjøpe en pakke Color Copy,
men det ble en pakke med dies også :)


God helg :)

6 kommentarer:

Connie sa...

Nydelig dåpskort :)
Du kommer til å bli glad i den sizzix diesen.
Den er så fin.
Ha en fin søndag.
Klem Connie

Gitte sa...

Super fint dåbskort.

Aquarell sa...

Nydelig dåpskort, og flott shopping. :-)

Irene sa...

Et nydelig dåpskort! ♥ Så fint et motiv og morsomt oppsett. Kan hende jeg må lifte det for å prøve noe nytt.

Synnøve sa...

Så nydelig dåpskort og flott bruk av skissen vår! Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Sketchy Colors!

Frk. Bogstad sa...

Åh den diesen er såå fin :D
Eg har bestilt Memory Box sine liknande, men dei kjem meg ikkje i hende før 25 juni :/
Dåpskortet var som alle dei hine, heilt vidunderleg flott :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails