Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 16. mai 2015

3 PL-sider og litt nytt

De siste dagene har jeg holdt på med 3 PL-sider med bilder fra en shoppingdag på Bikuben i 2012. Bilder av det jeg handlet skal komme på en egen side, eller kanskje to ;) 
Har holdt disse 3 sidene i samme farger. Gulfargen ble ikke riktig på bildene. Vet ikke om det er lyset eller kameraet som gjør dette.




Jeg har fått litt nytt også ;)
Dette kjøpte jeg i går.

Premien jeg vant hos Storyteller, bladet Ett Trykk og en pakke dies kom i posten i dag.


Da ønsker jeg alle en fin Lørdagskveld og en flott 17. Mai i morgen.

4 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Super fine sider igjen!! At du kan hente bilder fra flere år tilbake, og lage gode minner om det! Flinka !
Gratulerer med premien!
Klem og god grunnlovsdag! ;)

Arnhilds Kreative hender sa...

Kjempekule sider! Gratulerer med premien. Ønsker deg en god helg og flott 17.mai. Arnhild

Aquarell sa...

Kjempeflotte sider! :-)
Ønsker deg en fin 17.mai feiring.

nedergaard ( Lissy ) sa...

Flotte sider, lækker præmie og dejlig med nyt legetøj

God dag til dig

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails