Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 4. mars 2015

LO julegrøt...., en RAK og litt nytt

Her er en LO til som skal i mitt julealbum. Det blir nok en del juleLOer til framover :) Denne er fra lille julaften. Tradisjon med julegrøt her i huset (skjørost og rømme til meg) og ettersom ingen fant mandelen i grøten så ble den mandelen min :) Premien delte jeg på alle fire :)
Deltar med denne hos:
Kreativ Scrapping #3 - bingo (blomster-blonde-punch/dies)


Bazzill
Mønsterark - Panduro
Blonder
Blomster - WOC
Pyntebær, plukket av det røde laget som var utenpå da det var sprukket og stygt.
Doily dies - Spellbinders
Afabetdies - QK
Kantpunch - EK
Bling - Papirdesign

------

I går fikk en en overraskende RAK i posten :)
Tusen takk snille Karin/Kada ♥


Jeg har også fått de nye stemplene og stencilene jeg bestilte, så nå må jeg se å få komme i gang med litt AJ igjen :)


Ha en riktig fin dag alle sammen :)

5 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Kjempefin LO! Greit med jula fordelt utover våren!! Flott RAK og fine stempler og stenciler! Ha en fin kveld! ;)

Maryann Laursen sa...

Smukt LO her og en lækker RAK også. Såå skønt når det sker engang imellem. Og bestemt også lækre stempler og stenccils, du har fået her.

Pinklady 68 sa...

Masse nytt og herlig stæsj å kose seg med her Bodil:-) Kjempefin jule LO!!
Ha en fin og kreativ torsdag/helg!

Klem Laila.

nedergaard ( Lissy ) sa...

Lækkert layout og sikke en fin gave og lækre stempler/ stencils

spændende at se hvad du får lavet med dem, klemm

Kristine Henanger sa...

Så utrolig herlig LO du har laget.
Det er virkelig kjekk å dokumentere sånne fine minner :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Kreativ Scrapping :) Ønsker deg en fin dag.
DT Kristine

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails