Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 2. mars 2015

LO - Granbar

Det ble litt scrapping i helgen og jeg har fått ferdig et par LOer til julealbummet mitt.
Her er den ene, hvor vi har tatt inn granbar som jeg lagde buketter av til å ha på kirkegårdene og noe satte jeg i norgesglass og pyntet. Jeg vil ha litt duft av granbar i huset selv om vi ikke har ekte tre inne.


Mønsterark - Panduro
Rester av kartong
Granbar og sløyfedies - Marianne design
Alfabetdies - QK
Stickers
Bling - Nille
Blonde 

Ha en fin dag :)

2 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Utrolig flot LO her igen Bodil, og man blír jo næsten i julestemning igen af at se på det ha ha ha.

Anne-Eddie sa...

Flott LO! Hos noen varer jula helt til påske! Du får iallefall dratt den laangt! Klem :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails