Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 21. november 2014

Dagbok 18., 19. og 20. November

Formen er mye bedre allerede heldigvis. Håper det fortsetter sånn for den neste uken blir travel. Jeg gleder meg til å ta fatt med å ordne til advent :) Her er det kuldegrader om dagene nå og jeg håper det kommer litt snø igjen snart for da blir det mye koseligere og ikke så mørkt ute.

 Jeg har fått lagd ferdig de siste dagers dagboksider og her kommer de ;)

Jan kjøpte nye forsyninger til meg, snufs....atsjoooo...

Sitter og sløver og nyser foran dataen med spill ;)

Jeg er i bedre form og jeg fyller opp adventskalendrene til Iris og Amalie. 

Ønsker alle en riktig god helg :)

1 kommentar:

Maryann Laursen sa...

Skønne sider igen. jg er bare såå vild med dine julekalendere her, de er da super flotte.
Godt at høre, at du har det lidt bedre, og forhåbentligt er du helt på toppen igen om et par dage i hvert fald.
Rigtig god week-end til dig.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails