Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 18. november 2014

dagbok 16. og 17. November

Jeg hadde tenkt å få laga ferdig noen julekort i helgen og denne uken, men så forkjølet og potte tett som jeg er nå orker jeg nesten ikke noe som helst. Men jeg har klart å få ferdig et par sider i dagboka så jeg ikke skal komme på etterskudd med den.


Vi finner ei furu og setter opp ved trappa. Gleder meg til å få på lys til advent :)

Forkjølelsen er blitt verre, jeg er potte tett og elendig.

Ha en fin dag alle sammen :)

atsjoooo

4 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Super flotte sider igen Bodil, selv om du er syg. Håber du snart er ovenpå igen.
Há en rigtig god aften og rigtig god bedring.

Aquarell sa...

Masse flotte sider her! :)
God og rask bedring til deg, ikke noe morsomt å være syk...
Klem!

nedergaard ( Lissy ) sa...

Igen flotte sider og rigtig god bedring til dig

God eftermiddag til dig, klemm

Anne-Eddie sa...

Kjempelekre sider, som vanlig!
Har du blitt verre?! God bedring til deg! Klem fra Anne-Eddie ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails