Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 19. august 2014

LO - stjerneskudd

Den aller siste LOen til mitt julealbum for i fjor. Endelig ble jeg ferdig med det albumet ;)
Er ikke lenge til jeg må starte på et nytt heller ;)
Stjerneskudd jeg fikk av Kada før jul. De måtte vi jo bruke på Nyttårsaften og jeg måtte jo ta vare på et par av de til  å bruke på denne LOen :)

Deltar med denne hos:
Storyteller #21 - bling og/eller perler


Mønstertark - Storyteller
Hvit kartong
Kantpunch - MS
Snøstjernepunch - MS
Snøstjerner dies - Spellbinders
Blingstjerner - Kort&Godt
Gull-glitterbokstaver - Nille
Bånd
Stjerneskudd

Ha en riktig fin dag :)

4 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Endnu et rigtig flot LO Bodil, og skønt for dig, at du blev færdig FØT det er tid at begynde på det næste ha ha ha, men den tid kan nu ellers snart komme, før vi aner om det.

Ann Kristin sa...

Så flott jule layout! Takk for at du deltar hos Storyteller! Klem fra meg

Anonym sa...

Åh, så kul att du satte fast tomteblossen på din LO! och kul att se foton när ni använde dem :-) Kramiz K

Lisbeths kort og scrap sa...

Stilig juleLO! Tusen takk for at du deltar i Storytellers utfordring. Lukke til, klem fra Lisbeth

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails