Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 20. august 2014

dagbok 17., 18. og 19. August

Nå har jeg fått tatt bilder av flere sider i dagboka mi og her kommer de :)


Julealbummet er ferdig og jeg hadde kjøpt en perm til å dekorere selv. Fant ut at det var like greit å sy trekk til den og pynte med blonder.

Det er ikke ofte Miffa vil ha kokt torsk men i dag smakte det visst godt. 

Jeg og Miffa var ute og plukka rips i mellom regnskuran :)

Ha en fin dag :)

2 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Flere flotte sider her Bodil, og hvor herligt, at du fik julealbummet helt færdigt, og det blev da bare flot også.
Lækkert med fine ribs til lækker saft og syltetøj senere på vinteren, så det smager lidt af sommer til den tid også.

May Britt sa...

Hei Hei
Nå har jeg vært på en titterunde her i bloggen din, utrolig mye flott du kar laget det siste året, og så gøy med dagbok :) du er fantastisk kreativ dame må jeg si.
Jeg har hatt litt andre prosjekter nå det siste året og har ikke fått fulgt så mye med, men er igang igjen nå, og kjenner jeg har savnet dette mye.

Mange klemmer fra Maya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails