Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 19. januar 2014

TH-tag januar 2014

Jeg prøver meg på Tim Holtz 12 tags of 2014 og her er tagen  jeg har lagd for Januar.


Manilla tag #8
Distress stain pumice stone
Distress ink pumice stone
Distress paint black soot
Archival ink jet black
Rob ons - Norsk Stempelblad
Stencil - TH
Klokkedies - TH
Embossingfolder - TH
Grungeboard - TH
Metalltape - Biltema
Metall urskive og viser - panduro
Fisk-brads
Billett - JB
Stempel - Prima
Charm bilderamme
Epoksystickers
Sikkerhetsnål
Bånd
Stiftemaskin

Ha en riktig fin Søndag ♥

7 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Endnu et suoer flot tag her, det skal nok blive spændende at se, hvad året byder på. Det her er i hvert fald rigtig flot.

Anne sa...

Kjempestilig! Så flotte stempler og kult med metalliske detaljer.

Klem, Anne.

Lenas kort sa...

Knall tøff tag! Me like :-) Ha en flott søndag :-)

Unni A sa...

Kjempestilig tag! Og så flotte dagboksider i forrige innlegg. Jeg slutter aldri å la meg imponere over hvor forseggjorte og flotte de er, og at du lager en hver eneste dag! wow!
klem Unni

Kjersti sa...

Så lekker Bodil!
Klem:)

Gitte sa...

Sikke et flot Tag.

Therese sa...

Så stilren og flott!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails