Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 12. januar 2014

Dagbok 10. og 11. januar

Huttetu så kaldt det er i dag, - 25.6 her nå. Kaldeste dagen hittil i vinter. 
Godt vi har nok med ved og kan holde varmen inne :)

Nå har jeg fått tatt noen bilder og her kommer det to sider til i dagboken min :)
En ny dies og stempel kjøpt på salg kom i posten og Jan har satt opp gipsplate på veggen ved brannmuren/sotluka.



Ha en riktig fin Søndag alle sammen :)

7 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Fy for pokker, det er godt nok koldt, så er jeg glad for vores regnvejr her, selv om jeg normalt hader regn ha ha ha.
Dine nye sider er blevet rigtig flotte begge to. Er der kommet nye dies på lager den anden dag med det billede? ha ha ha Kan se du har samme svaghed som jeg ang. dies he he Há en rigtig god uge forude.

Pinklady 68 sa...

Utrolig flotte dagboksider Bodil!!
Fint innevær hos dere i dag:-) Ha en fin scrappe søndag:-)

KLem Laila.

Eva Helen sa...

Så flotte !!! Likte alle detaljene du har brukt

Klem Fra Eva Helen

Anne-Eddie sa...

Kjempefine sider!
Du er så kreativ at en annen scrapper kan bli målløs ! Klem fra Anne-Eddie ;)

Sissel sa...

Brrr, det var kaldt, da får du nok lagd noe fint i løpet av dagen.
Flotte dagboksider igjen.
Klem Sissel

Unni A sa...

Huttetu så kaldt! Så kaldt har det heldigvis ikke vært her, "bare" -14. Mer enn kaldt nok for meg!
Jeg er virkelig imponert, en dagbokside hver eneste dag! Utrolig! Særlig siden de er så flotte og forseggjorte, dette er ikke noe du bare hiver sammen i full fart. Så flink du er!
klem Unni

Aquarell sa...

Kjempeflotte dagboksider. :)
-26,5..... BRRRRRR!
Vi har hatt noen ganske kalde dager her nord også, men vi har heldigvis ikke passert -20 ennå... Håper det holder seg sånn. :)
Ha en fin uke. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails