Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 22. juni 2013

Jorbærprinsen og nye dies

Da har jeg scrappet gamle bilder igjen. 
Min yngste var veeeeeldig glad i jorbær da han var liten :)
Deltar hos:


Hvit Bazzill
Restebiter av kartong - DCWV og Panduro
Tape - Panduro
Krone, dies og embossing - Cyttlebug
Jorbør og alfabetdies - QK
Bling - Basic Grey og Panduro
Distress ink
Svart tusjpenn

------

Tusen takk for handelen, Linn :)
Det ble mange nye dies på meg i dag ♥


Ha en riktig god helg ♥

3 kommentarer:

bestevenn sa...

Så fin LO og mange flotte dies du har fått kjøpt! Ønsker deg en fin helg.

Bettina L. sa...

Stilig LO Bodil. Liker godt bruken av resteark og tape. Lekkert ble det med krona også. Likte spesielt godt den puslespilldiesen du har kjøpt deg. Burde jeg nok ha skaffa meg jeg og. Ha en flott kveld. Klem Bettina

Gitte sa...

Herligt layout.
Sikke mange fine dies. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails