Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 15. juni 2013

Art Journal A3 og litt nytt

Nå er jeg ferdig med en side i min stooore art journal.
Den er i størrelse A3.
Begynte på den sent en natt jeg fikk lyst til å finne fram pan pastell og bare teste litt.
Fortsatte med den ute på verandaen i finværet her en dag og gjorde den ferdig der.


Pan Pastel
Distress markers
Svart og hvit tusj
Archival ink
Stempler - Dylusions, Panduro og Tim Holtz
Rub ons - Norsk stempelblad

-------------
Var en tur innom bokhandelen i går og der hadde de fått inn mye fint til scrappingen.
Selvfølgelig måtte jeg ha med meg noe hjem ♥


Ha en riktig fin dag og god helg :)

3 kommentarer:

Gunn`s Kort sa...

Herlig, rett og slett!!
Klem fra Gunn:)

Aquarell sa...

Kjempeflott AJ side! Du er virkelig flink med disse AJ bøkene. :-)

Bettina L. sa...

Lekker AJ side Bodil. Liker hvordan du har brukt pan pastel og Distress markers og lekker fargesammensetning og stempling. Klem Bettina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails