Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 4. mars 2013

TH TAG-Mars

Jeg måtte jo prøve meg på Mars utgaven av Tim Holtz 12 tags of 2013 også.
Grubla en god stund på hva jeg kunne bruke som erstatning for det som var brukt på denne, men fant da litt her og der til slutt :)

Deltar også hos:
Scarppin' all over #10 - vår
Papirdokkene #45 - maling/mist (maling på blomstene)


Manilla tag #8
Mønsterark og kartong - TH
Ramme dies - Sizzix
Hare, banner og gress dies - QK
Bånd - WOC
Tekststempel - Panduro
Distress ink
Distress stain
Studio acrylmaling
Glitter (julepynt, krøllet seg så fint)
Metallblomster, "pin" og blad - Korthobby, Kuttut og ukjent.

Ha en riktig fin dag alle sammen :)

12 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Kjempefin tag, takk for at du deltar hos Scrappin All Over:)
Klem DT Bente:)

Lenas kort sa...

Den ble kul :-) Må prøve meg på denne taggen :-) Mye nytt på bloggen din siden sist jeg var inne her :-) Digger variasjonen her inne :-) Alldrig kjedelig å ta seg en runde inne hos deg :-) Ha en fin kveld :-)

Claudia N. sa...

Such a lovely tag!!! Wonderful!

die amelie xx

Pinklady 68 sa...

Kjempefin tag!! Stilig 3D effekt:-)

Ha en fin og kreativ uke!
Klem Laila.

Knerten sa...

Hei Bodil,
denne tag'en er jo bare råflott ! Så mange fine detaljer, denne likte jeg veldig godt :-)
God uke videre !
Klem
Turid

Pia sa...

så flot din tag blev, søde farver
knus Pia

Anne-Eddie sa...

Kjempefin!! Den oser av vår og glade farger!! Klem fra Anne-Eddie :)

Guri sa...

Herlig vårtag :)

Linda sa...

Kul tag! Du er en mester på farger, mist og maling :)

Takk for at du scrapper med Papirdokkene

Rita sa...

lekkert tag i flotte farger :) tusen takk for at du deltar i utfordringen hos scrappin all over :) klem Rita

Donna sa...

Gorgeous tag!! Thanks for sharing!

Mona sa...

Så flott tag!
Takk for at du deltar med oss i Scrappin All Over!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails