Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 5. mars 2013

Lommetørklekort

Jeg har lagd et lommetørklekort i en litt mindre størrelse enn tidligere.
Synes denne størrelsen ble litt "nettere". 
Kuttet kartong i str. 10 1/4" x 10 1/4" og preget inn 2 1/2" fra hver side.
  Sammenbrettet er kortet 5 1/4" x 5 1/4".

Deltar hos:
Kort o Mania #81 - bretteteknikk





Hvit kartong (litt tynnere enn bazzill)
Mønsterark - Laura Ashley
distress ink
Kant og hjørnepunch - MS
Rammer - Spellbinders og Sizzix
Blonde og satengbånd
Blomster - WOC og Prima
Hjerte charm og grønne "snurrer" - Kort&Godt
Tekststempel - Kort&Godt
Blanke halvperler - Staz

Ha en fin dag :)

9 kommentarer:

Therese sa...

Åh, wow...dette ser komplisert og tidkrevende ut! Men riktig så lekkert da! :)

-Sanna- sa...

Stilig og gjennomført.
Du er go' Bodil.

Anne-Eddie sa...

Kjempefint! Masse skjæring. måling og liming- men vakkert ble det!! Klem fra Anne-Eddie :)

Aquarell sa...

Nydelig fint kort. :)
Det var skikkelig lekkert. :)

Grethe sa...

Herlig, herlig!! Digger dette stempelet! Flotte papirer, tror jammen du har klart å finne noen jeg ikke har sett før!! (dåne litt...)

Ellers er kortformen imponerende. Jeg har laget ett en gang, så jeg vet det er ganske mye jobb med det.

Kjempeflott!!

Pinklady 68 sa...

Utrolig flott kort!! Så fint med den fine blonden på beltet. Dekorativ punch og herlige mønsterark!!

Ha en fin onsdag! Klem Laila.

Connie sa...

Nyyyyydelig :)
Smart og endre størrelsen litt.
Det tror jeg også at jeg skal prøve.

Klem Connie

Elisabeth Helland sa...

Tar av meg hatten for slike kortmakere som bretter og dekorerer slik du har gjort her......uuuuutrolig flott altså, er jo en gave i seg selv å få slikt kort jo.....
-takk for titten i bloggen din her, kommer plutselig tilbake igjen.. :o)

Karina Bunkenborg sa...

Rigtig smukt kort! Tak fordi du deltager hos Kort o Mania!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails