Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

tirsdag 12. februar 2013

Bok til notater

Jeg har lagd ei nyttig bok som jeg kan ha i veska. 
Tenkte at i den kan jeg ha notater, husklelister og resepter osv.
Kanskje noen bilder også i lommene :)
Inspirasjon til å lage den fant jeg HER.
Min har andre mål enn den som ble lagd på videoen. 
I tillegg har jeg lagd en holder til penn inni boken og jeg har lagd tab-kort/skilleark i lommene.
Den ble bare enkelt pyntet, da jeg ikke vil at det skal henge seg for mye fast i vesken min :)








 Tykk kartong til permer
Hvit kartong
Mønsterark - My Mind's Eye
Kantpunh - MS
Tab dies - TH
Notatblokk
Penn
Satengbånd
Glassperle
Brads - Nille
Perleswirl - Nille
Retroblomst punch i 2 str. 
Nupperelleblonde - Princess

Deltar med denne hos:
Kortgleder - Februar - alt er lov 

Ha en riktig fin dag alle sammen :)

7 kommentarer:

kada72 sa...

Vilken kul idé!!!!!!!!!! Gillas massor :-)

Eddie sa...

Kjempefin!! Dette var en glimrende ide! Så fin som din ble og med penn og det hele!! Har små notatbøker- jeg lager ofte små vers på tur, men pennen er jo vel så viktig å ha med!
Denne likte jeg! Takk for du deler og for koselige kommentarer i bloggen min! Klem fra Anne-Eddie :)

Gitte sa...

Sikke en god ide. Flot lommebog.

Tone K. sa...

Åhh....så flott denne var ! :)
Jeg har en liten bok jeg også....men den ser absolutt ikke så flott ut...hehe.

Ønsker deg en fortsatt fin uke ! :)

Pinklady 68 sa...

Kjempefin!!!! Og smart også:-)
Du lager mye fint Bodil...og ikke minst produktiv!! Imponert jeg:-)

Ha en fin uke videre!
Klem Laila.

Aquarell sa...

Kjempeflott bok! Denne ideen tror jeg at jeg må legge på minnet. :)

Kortgleder sa...

Kjempestilig bok. Takk for at du deltar hos Kortgleder. Hilsen Jorunn

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails