Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 22. februar 2013

Art Journal og litt nytt scrappestæsj :)

Denne fargesprakende art journalsiden har jeg lagd kun med Touch Marker Twin tusjen mine, en svart tusjpenn og en hvit penn :)


I går var jeg på Rørosmartnan hele dagen og det var en fin dag selv om jeg ble iskald på føttene (som vanlig). Fikk brukt litt penger også og her er noe av det jeg kjøpte:
 scrappesaker, hihi...


Ha en fin dag og god helg :)

8 kommentarer:

❤ Kaia sa...

VANNVITTIG FLOTT AJ SIDE...
Jeg er steinimponert, og grønn av misunnelse på dere som klarer å "leke" med penn og farger på den måten, WOW...

Scrappestæsj er alltid gøy å få med seg, uansett hvor man er.... :)

God Helg :)

Klem fra Kaia

Pinklady 68 sa...

Wow, dette ble super stilig!! Så flink du er Bodil!!
Kos deg med alt ditt fine nye stæsj.
NRK viste bilder fra Røros igår...så koselig:-)

Ha en fin helg! kLem Laila.

Anne-Eddie sa...

Kjempeflott AJ side! Du er så flink til dette! Knall!! Flotte scrappeting har du og skaffet deg, alltid inspirerende med nytt... Har bestilt meg mengder av nytt papir...
Klem fra Anne-Eddie :)

Grethe sa...

Knall side!!! Digger alle fargene, og virkelig imponert over alt arbeidet du må ha lagt ned i denne.

Sivic sa...

Stilig AJ og flott storhandel !!
Flotte kort du har laget også :)
Ha ei fin helg,klem

Aquarell sa...

Skikkelig flott og fargesprakende side. :)
Og veldig flott shopping. :)

Toi9 sa...

Så utrolig stilig AJ side!!
Og masse herlig scrappe stæsj :)

Ha ei fin helg :)

Siv Anne sa...

Utrolig flott AJ side. Så fargerik og livsglad :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails