Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

lørdag 1. desember 2012

Julekort og kalenderpakker 1.Desember

Ja nå er vi kommet til 1. desember og dagene fram til jul går nå fort.
Jeg har klart å få ferdig et julekort til innimellom alt som skulle ordnes til helgen.

Deltar med det hos:
Papirdokkene#41 - søm, ekte eller fake




Kartong - Panduro
Mønsterark - Tim Holtz
Distress ink
Tegnede sømmer - Svart tusj og hvit penn
Doily - Cherry Lynn dies
Grein - Tim Holtz dies
Spellbinders dies
Blonde - Notabene
Bånd - panduro
Halvperler - prima
Julestjerner - Papirdesign
Charm, bruskork, pebbles
stickles star dust
Tekststempel - Storyteller
Digi motiv - Nicecrane design
---------

Jeg har åpnet de første lukene i kalenderen min :)
Dette fikk jeg av Jan


og dette i byttekalenderen


Ønsker alle en riktig fin helg :)

4 kommentarer:

Aquarell sa...

Kjempeflott kort! :) Og så fine kalenderpakker. :)
Ha en fin helg! :) Klem!

Bettina L. sa...

Dette ble virkelig flott Bodil. Liker designet med kakeserviett og de ulike mønsterarkene du har satt sammen med tegnet søm. Lekkert det du fikk i kalenderen og. Ha en flott dag. Klem Bettina

Gry-Heidi sa...

Flott kort, kjempekoselig motiv du har brukt!
Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

Klem, Gry-Heidi

LindaSS sa...

Herlig kort og utrolig flott oppsett..

Tusen takk for at du deltar hos oss i Scrap'a'Long nå i desember og håper å se deg igjen flere ganger

Klem fra DT LindaSS

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails