Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 1. desember 2012

Julekort og kalenderpakker 1.Desember

Ja nå er vi kommet til 1. desember og dagene fram til jul går nå fort.
Jeg har klart å få ferdig et julekort til innimellom alt som skulle ordnes til helgen.

Deltar med det hos:
Papirdokkene#41 - søm, ekte eller fake




Kartong - Panduro
Mønsterark - Tim Holtz
Distress ink
Tegnede sømmer - Svart tusj og hvit penn
Doily - Cherry Lynn dies
Grein - Tim Holtz dies
Spellbinders dies
Blonde - Notabene
Bånd - panduro
Halvperler - prima
Julestjerner - Papirdesign
Charm, bruskork, pebbles
stickles star dust
Tekststempel - Storyteller
Digi motiv - Nicecrane design
---------

Jeg har åpnet de første lukene i kalenderen min :)
Dette fikk jeg av Jan


og dette i byttekalenderen


Ønsker alle en riktig fin helg :)

4 kommentarer:

Aquarell sa...

Kjempeflott kort! :) Og så fine kalenderpakker. :)
Ha en fin helg! :) Klem!

Bettina L. sa...

Dette ble virkelig flott Bodil. Liker designet med kakeserviett og de ulike mønsterarkene du har satt sammen med tegnet søm. Lekkert det du fikk i kalenderen og. Ha en flott dag. Klem Bettina

Gry-Heidi sa...

Flott kort, kjempekoselig motiv du har brukt!
Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

Klem, Gry-Heidi

LindaSS sa...

Herlig kort og utrolig flott oppsett..

Tusen takk for at du deltar hos oss i Scrap'a'Long nå i desember og håper å se deg igjen flere ganger

Klem fra DT LindaSS

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails