Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 2. desember 2012

1.søndag i advent, ArtJournal og kalendergaver

Ja nå er det 1. Søndag i advent og her er det kaldt,- 23 grader i dag.
Slik ble adventslysestaken min i år.
Har ikke tent lys ennå i dag, det blir ikke før i kveld.


Jeg har lagd 4 Art Journal-sider med tema advent og her kommer den første.
Deltar hos Thats just so cute surprise #11 - julemagi


Pan Pastel
Distress markers
Stensil - Dylusions
Stempler - Dylusions og Tim Holtz
Archival ink
Svart tusj
Hvit penn
stickles star dust

---------

Jeg har fått dette i kalenderen fra Jan i dag


og disse  i byttekalenderen.


Ha en fin adventssøndag alle sammen.

8 kommentarer:

GryA sa...

Flott AJ side! Så fint med tekststrimlene synes jeg.

Takk for bidraget!

Ellinore sa...

Vakker advents-stake....jeg er englefrelst.....23- brrrrr....Klem

mettepip sa...

Oj, så kaldt det er hos deg da! Godt du kan varme deg med adventslys;)
Herlig Aj-side! Stilig med tekststripene!
klem fra

Mette

Aquarell sa...

Herlig AJ side! Og så sine kalenderpakker! :)
Ha en fin og kreativ uke. :)

Eva Helen sa...

Flott advent stake og så gøy at du deler kalender gavene med oss.Kjempe gøy å se hva du får


Klem Fra Eva Helen

Bettina L. sa...

For en fin AJ side Bodil. Lekkert med mistetein og flamme som i en adventstake som sikkert var meningen og. Ha en flott ettermiddag. Klem Bettina

Maya sa...

Å så kult med en skikkelig julete AJ! Virkelig flott! Tusen takk for at du tok utfordringen vår!

Linda sa...

Herlig AJ! Digger hvordan du har laget lyset :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails