Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 17. september 2012

endelig ferdig

Endelig var jeg ferdig med å male innvendig også :) Det tok litt lengre tid, ettersom det ble mere kriker og kroker som måtte males med pensel. Malingflekker i ansiktet hadde jeg også. Bildene er tatt med mobilen så de ble litt mørke, men hva gjør vel det :)


Kartong - Panduro
Mønsterark - TH og Notabene
Hvit akrylmaling
Stjernestempel - Panduro
Distress ink mustard seed
Bokstaver og malerull - QK dies
Tre - TH dies
Fugl og fuglehus - Nille
Tag og gult satengbånd
Kantpunch - MS
Hjørnedekor - Europris

Ha en fin dag og en kreativ flott uke :)

7 kommentarer:

Sissel sa...

Godt med alt som er gjort ja :)
Flott Lo, med søte detaljer.
Klem Sissel

Ellinore sa...

Best og bli ferdig nå....det går mot vinter....men det ble sikkert flott resultat....en fin LO med stemningsbilder....koselig....Ha en fin høstuke og klem fra meg.

Mona Evy sa...

Å,ja det er godt med alt som er gjort.
Kjempe flott lo!

Aquarell sa...

Nok en herlig LO fra deg. :)

Toi9 sa...

Godt med det som er ferdig!:)
En herlig LO, og de under her også.
Godt å få seg grillhytte regner jeg med:)
Du må ha ei fin uke :)
Klem Toini

Bettina L. sa...

Fargeglad LO med lekre detaljer som tre, fuglehus og fugl og lekkert med kantpunch også. Klem Bettina

Bettina L. sa...

Lekker LO igjen Bodil. Liker godt designet med fuglen, treet og fuglehuset. Lekker detalj med kantpunch for å understreke bildene. Ha en flott kveld. Klem Bettina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails