Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 1. september 2012

en liten pause og bilder

Her er 3. side/LO i albumet med vårt byggeprosjekt.
Jeg tar en liten pause mens jeg venter på de siste gulvbordene.


Kartong - Panduro
Mønsterark - ukjent
spellbinders dies
Distress ink
Kakeserviett 
Glimmer mist - TA
Tape - 7gypsies og Panduro
Washi tape
Bling og brads- Nille
3D stickers
Blomster - Prima
Svart tusjpenn

----------------

Ute i vår hage der vokser det.................


5 HESTER ????


Ja det kan se sånn ut, haha....
Har hørt vrinsking ute her en stund og i går kom de hit og her har de visst tenkt å bli, for de er her ennå.
 Ikke vet vi hvor de hører hjemme heller.
Det er ikke de som var her i fjor.


Miffa er veldig skeptisk til disse store dyrene, men samtidig veldig nysgjerrig.
Hver gang de pruster og tramer rundt, løper hun inn. Men like snart skal hun ut igjen for å se :)

Ha en fin helg alle sammen.

4 kommentarer:

Pauline sa...

Kreativ og allsidig som alltid!!
Du er flink til mye du Bodil, tenker det blir ei flott grillhytte til slutt!

Ønsker deg ei riktig fin og kreativ helg, klem! :-)

Gitte sa...

Rigtig fint layout. Herlige billeder.

Anne-Eddie sa...

Da jeg såg innlegget ditt i bloggen min- "En liten pause"- ble jeg et øyeblikk redd for at du ble borte en stund!! Heldigvis var det ikke det!! Flott LO og alltid kjekt å se innom til deg! Flotte vekster du har i hagen!! Spiser de ikke opp alt? Klem og go helg fra Anne-Eddie ;D

Connie sa...

Såååå lekkert LO igjen:)
Du er så flink.
Skjønner ikke hvordan du får tid til alt.

Ha en fin søndag.
Klem Connie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails