Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 16. juni 2012

Klar for mat

Her kommer det en LO i dag. Jeg har fremdeles mange bilder fra da barna var små, som ikke ikke er scrappet. Morro å mimre litt mens jeg holder på med dette :)
Til denne LOen har jeg brukt månedens skisse for Juni og fargene i fargealongen for Juni, som er gul og grå, inne på Papirdokkeforumet.
Deltar hos Papirdokkene #30 - La det glitre
Det er vanskelig å få fram at det glitrer på bildet, men det glitrer her altså :)


Mønsterak - DCWV
Shimmerkartong, grå - DCWV
Sølggrå papir - Europris
Blå kartong - DCWV
Litt grå rester - Panduro
Stensil - TCW
Hvit akrylmaling
Glimmermist silver sugar
Bord dies - Panduro
Tannhjul dies - TH
Bamser dies - spellbinders
Grungeboard piler og bokstaver - TH
Bling, glitrer i flere farger - Panduro
Twine,eyelet, stiftemaskin, sandpapir og svart tusjpenn.

God helg :)

6 kommentarer:

Berit sa...

Så lekker en LO! Mange flotte detaljer og det lille blå sammen med det gule ble så flott. Skulle ønske jeg var like flink. Har en haug av gamle bilder som burde gjøre noe men, men tiden går.......:)
Klem, Berit

Anne-Eddie sa...

Kjempesøt LO! Kjekt å friske opp gamle minner! Tiden går så fort..
Klem fra Anne-Eddie ;D

Linda sa...

Kul LO! Kjekt å scrappe gamle bilder :) Stilig pyntet, de små bamsene var kjempesøte :)

Takk for at du scrapper med Papirdokkene

Gitte sa...

Flot Lo.

Anne sa...

Så stilig oppsett, kule farger, og jeg digger diesene. :)

Klem, Anne.

Bettina L. sa...

Nok et stilig oppsett på LO med gamle bilder. Liker godt designen med dies og punchet kant også. Ha en flott dag. Klem Bettina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails