Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 29. juni 2012

i Sverige - GDT Creativicas blogg

Ny dag med blogging i Svenske Creativicas blogg. En LO ble det denne gang.
Bildene er fra en av våre sommerturer til Funäsdalen i Sverige.
Passer jo bra det siden temaet i Juni er Sverige og blomster.


Kartong - coredinations
Mønsterark - Maja design vintage summer basics
Distress ink valnut stain
Magic mesh
Halvperler - Papirdesign
Bokstavstickers - Papermania og Papirdesign
Hvite blomster (som jeg har farget) - You Do
Gule blomster, organsabånd, metallpynt og pyntenåler.
De blå blomstene har jeg lagd av rester etten den utstansede kanten og vimplene er klippet ut for hånd.

fra mine egne ting:
Kantpunch - MS
Glimmermist, bubble light green - Tattered Angels
Grønn ink spray - Dylusions

---------

En liten "null hull" gave til meg selv, etter å ha vært hos tannlegen i går.


...og en liten hastebestilling til en LO jeg holder på med :)


Ha en fin dag og riktig god helg :)

7 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Kjempeflott LO!! Ha ei fin helg og kos deg med de flotte scrappesakene!! Klem fra Anne-Eddie;D

Ellinore sa...

Flott LO....med koselige bilder...God helg....håper på litt sommervarme snart jeg nå....Klem.

Kjersti sa...

En flott LO Bodil, nydelige farger og morsomt med deg sittende på toppen:)
Takk for tipset om "null hull" gave - det skal jeg huske:)
God helg!
Klem fra Kjersti:)

Lenas kort sa...

Herlig lo og masse flotte ny innkjøp :-) Ønsker deg en flott helg :-)

mettepip sa...

Så lys og sommerlig flott LO. Morsom bruk av bilder!
klem fra
Mette

Knerten sa...

Flott Lo, og så artig at du 'sitter' på det ene bildet :-)

Bettina L. sa...

Nydelig LO igjen Bodil. Liker godt designet med de punchede kantene, bildeoppsett og de lekre smådetaljene som hjerter og at det ene bildet er klippet ut. Ha en flott kveld. Klem Bettina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails