Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 4. desember 2011

dagbok 3.desember, kalenderpakke4, 2x favoritt og ukens dokke

I dag er det 2.søndag i Advent
Så tenner vi to lys i kveld
to lys for håp og glede
De står og skinner for seg selv 
og oss som er tilstede.
Så tenner vi to lys i kveld
to lys for håp og glede.
Ny side i dagboka i dag også. Det har vært en travel uke og i går ble jeg endelig ferdig med årets julekortproduksjon. Bilder av korta kommer i løpet av dagen.


Mønsterark - Panduro
Litt kartongrester
Julekuler - Basic Grey
Tall - QK
Trommesett - QK
Tekststempel - NSS

Dette fikk jeg i kalenderen min i dag :)


To av mine adventskalenderposer er med blandt favorittene til Kort o Mania #51.





Jeg var visst ikke ferdig med dette innlegget.
I Papirdokkeforumet ble jeg valgt til ukens dokke igjen :)


Denne gang med adventskalenderen min.



Ønsker alle en riktig fin adventssøndag.

4 kommentarer:

Cathrin sa...

Det lyktestolpe-stempelet til KaiserCraft er bare nydelig, heldige du! Gratulere så mye som favoritt hos Kort o mania, med ikke mindre enn to kalenderposer, fullt fortjent for de var flotte.
Ha en fortsatt flott 2. søndag i advent! Gleder meg til å se julekortene du har laget.
-klæm-

Anne sa...

Gratulerer med alle de velfortjente påskjønningene. ;)

Dagboken din var herlig! Jeg elsker papirene og julekulene. :)

-Sanna- sa...

Grattis Bodil.
Du er så flink og produktiv.
Skal jeg tolke dagboksiden din dithen, at du ønsker deg trommesett til jul ? :)

Bettina L. sa...

Lekker dagbokside igjen med julekuler og trommesett. Stilig det julepost stempelet ditt og for en lekker produksjon jeg skimter på bildet:) Så flink Jan er til å velge adventskalendergaver da, det lyktestempelet var rålekkert. Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails