Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 28. desember 2011

dagbok 27.desember

Nok en side i dagboken kommer her :)
Bare 4 sider igjen nå, så er jeg ferdig :)
I går fikk jeg scrappet litt mer i årskalenderen for 2012. Håper å få den ferdig før nyttår men vet ikke om jeg rekker å få tid til det da. Bilder av den kommer på nyåret om noen har lyst til å se den :)


Mønsterark - Basic Grey
Kakeserviett - Korthobby
Spellbinders 
Tall - QK
Hjerter - Sizzix
Distress ink stormy sky, vintage photo og tea dye
Journaling stempel 
God jul stempel - Storyteller
Juledekor og snøstjerner - Nille

Ha en fin dag :)

5 kommentarer:

Sissel sa...

Du er så flittig Bodil, scrapper og lager noe fint hver eneste dag :)
Flott side med svigermor og dagens var også veldig fin, søt juledekor fra Nille.
Klem Sissel

Aquarell sa...

Enda en flott side. Er spent på om jeg greier å følge ditt tempo til neste år. :)

Gunn`s Kort sa...

Tenker du er lykkelig når du er ferdig med de siste sidene:)
Så flott denne siden også er. Nydelig nillepynt!
Juleklem

Connie sa...

Lekkert :O)
ikke mange dager igjen. Fortsetter du neste år`

Gleder meg til å se kalenderen din.
Har bestilling på 4 stykker, så jeg bør ve snart få begynt jeg også.

Klem Connie

Anne-Eddie sa...

Flott LO her og!
Klart jeg iallefall,(og sikkert mange andre og!) har lyst å se årskalenderen din ! Gleder meg til det!! Klem fra Anne-Eddie :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails